-----

Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı

Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum,I Hate Valentine’s Day,online izle,afiş
Yapım:2009, ABD
Tür: Komedi / Romantik
Yönetmen:Nia Vardalos
Senaryo:Nia Vardalos
Müzik: Keith Power
Süre:98 dk.
Oyuncular:Nia Vardalos (Genevieve Gernier) , John Corbett (Greg Gatlin) , Stephen Guarino (Bill) , Amir Arison (Bob) , Zoe Kazan (Tammy Greenwood) , Gary Wilmes (Cal)
Konu:Manhattan’da yaşayan, bir çiçekçi dükkanı sahibi olan Genevieve Gernier, erkeklerle sadece 5 kere görüşüyordur. Fakat tanıştığı bir adam bu 5′le sınırlı görüşme kuralını bozacaktır.





Tags:Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı online izle,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı online seyret,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı DVDRip indir,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı divx indir,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı full download,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı full indir,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı www.indirsen.net,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı key indir,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı tanıtımı,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı crack indir,Sevgililer Gününden Nefret Ediyorum - I Hate Valentine’s Day - 2009 Türkçe Altyazı portable

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Yorumlarda
-Reklam
-Argo Kelime
-Konu ile Alakasız
-Hakaret İçeren Sözler
Kullanmayınız!..
Lütfen yorum formunun yüklenmesi için biraz bekleyiniz ..