-----

Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe

Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe

Resimlerinizden efektli ve müzikli VCD yapmak. Videolarınızı kırpmak, birleştirmek yazı eklemek için eşsiz bir program. Ayrıca videolarınızı istediğiniz format da kısa sürede çevirebilirsiniz.

Ayrıca videolardan sesi süzerek mp3 formatında ses kaydı yapabilirsiniz. Bu yazılımla videolarınıza her şeyi yapabilirsiniz. Videolarınızı olduğundan daha fazla değiştirebilir onları kesebilir birleştirebilirsiniz.

Filmlerinize Jenerikler hazırlayabilir, birbirinden güzel yazı efektleri, görsel efekt, geçiş efektleri atabilir, onları hazırladığınız zaman internette yayınlama, DVD+RW - CD+RW?lere yazdırma fırsatı da bulabilirsiniz.
http://rapidshare.com/files/249440799/Ulead_Video_Gorsel_Egitim_Seti_TR.DeskjetosD.WS.rar
Tags:Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe online izle,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe online seyret,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe DVDRip indir,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe divx indir,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe full download,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe full indir,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe www.indirsen.net,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe key indir,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe tanıtımı,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe crack indir,Ulead Video Studio Görsel Eğitim Seti Türkçe portable

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Yorumlarda
-Reklam
-Argo Kelime
-Konu ile Alakasız
-Hakaret İçeren Sözler
Kullanmayınız!..
Lütfen yorum formunun yüklenmesi için biraz bekleyiniz ..